sitter...

hos isabelle : ) har precis gjort klart mitt cv för andra gången och mitt personligabrev är också klart : ) nu jäklar är det bara att söka jobb:D
har varit och prompat samt fikat
Tack för fikat isabelle! ;D

försöker få tag på min käraste men han vill inte ringa upp :/
såg att han inte tagit ut mina påskmuggar ur bilen , bad han göra det men inte det inte..
de kan inte vara i bilen för choooookladen smälter ju,gaah!

måste åka förbi mamma idag och lämna dem till barnen.. de kommer mumsa för fullt! har inte sett dem på över en vecka heller så måste fara och träffa dem, i miss them! trots att jag ibland har lust att ***** dem haha ingen bra ide att skriva ordet här kan tas som fel :) haha:D

har några måsten innan skolan börjar igen på tisdag. ska skriva mitt arbete och hoppas på att det inte är försent. sen ska jag bara ta det lugnt , vilka måsten va ? :P

Carolin- Thanks! Kommer sakna dig med och ha det så bra där nere! : ) och du,  DU är också BÄST!:)
 
Tjoooooo



Kommentarer
Din Carro

sweetheart;)

2009-04-13 @ 22:38:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0