Nationella provet

egentligen en ledig dag som det alltid är men idag var det en annan dag. steg upp kl halv 7 , klädde på mig som hastigast och sedan smällde jag i mig frukost... kom till skolan kl 8 för att skriva nationella svenska. Första timmen bara tickade iväg och jag hade skrivit ca en halv sida... blev otroligt stressad ska jag tala om.kom igång där efter ett tag och sedan flöt det väl på. Det enda jag bekymmrar mig över är just så att man förstått uppgiften rätt. tänk om inte:/
aja det är ett bekymmer jag får ta sen isf.. kom precis därifrån. väntar på att få fara och jobba , ingen hööjdare det inte:/ tycker bara det är peest och pina men pengar pengar..
haha typiskt nu kom jag påå en till sak jag hade kunnat skriva ojoj haha fööööörsent! damn!

ska slänga mig i soffan nu och glo tv hade jag tänkt. för nu vart jag less dock för att jag kom på en sak nu och sen för att jag inte har råd att fylla på telefonen :/

tjosan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0