något bra men galet

vet inte vad som hänt med min kropp.. mitt i allt kan jag äta en massa saker som jag inte kunnat äta på ca 2 år. saker med nötter är ett exempel, gesiha har inte kunnat äta en ynka bit av den så har det svält igen men nu jäklar går det. har dock inte heller kunnat äta pigall som har hasselnötskräm i men sedär det kan jag nu.. är otrolig glad att det går ;) gud vad skööönt!
det är verkligen något bra men grymt galet hur kroppen kan ställa om sig mitt i allt förstår inte men men jag klagar inte;D

ska bjuda på någon bild såhär sen byn : )


                                  
                                                                                                                                               



Kommentarer
Din Carro

Du måste skicka över de där till mig sen;)

Pussis och kramis!

Saknar dig redan

2009-04-10 @ 13:50:58
URL: http://www.crynback.bloggspace.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0