Jag blir tokig

projektarbetet ska vara klart på torsdag , har glömt att träna sången, piano noterna är borta och ja vad är det mer, är så mycket att jag inte ens minns det..:/ fy bubblan
har varit och köpt karra för ett tag sen för att få mig att inte bli tokig men kan tala om för er att det hjälpte inte ett skit..
inte mot de som det skulle iaf.

imorgon blir det att vara i skolan hela långa dagen. kul. ska ta och gå igenom sceniska för vi har uppträdande för skolan på torsdag.. ojoj hur ska det gå säger jag bara:S känner mig inte ett dugg färdig med det jag ska...
har packat ihop kläder till imorgon få se om det nu duger.. vet inte vad tusan jag ska ha alltså....

näni nu ska jag ta och gå innan jag smittar av mig ...
tjoheejsan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0