ingen bra dag

tänkte ha en lugn dag idag men så blev det inte riktigt måste jag säga.. For till skolan hade fullt upp hela dagen. Fick ett telefonsamtal av mamma som säger att jag ska dela kometen idag, inget jag hade väntat mig alls :/
blev grinig och stressad pga det, hade verkligen inte tid med det...
for hem med sis slängde i mig mat, böt kläder osvosv sen åkte jag till malmberget igen och började dela tidningen...
stressade som bara den för var tvungen att vara i gällivare till kl 7.. han precis i tid eller ja kom ca 15 min sent men det var bra gjort av mig :)
dansade med angi, tog ett tag att komma på något men tillslut gick det, angi var väldigt kreativ :D 
    Åkte hem efter det slängde mig i duschen , hoppade i kläderna och for till emelie som fått sin lägenhet :)
den var riktigt mysig! ;)

Nu är jag hemma,pratar med min bitch och kollar tv ;)
så nu kilar jag ;)

Heejsvejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0