Generalrepetition

ska snart fara och hämta upp tove sen blir det att bege sig till skolan för att ha generalrepititon inför konserten vi ska ha nästa vecka :) Pop vs Rock ;)
får se hur det gååår. är lite osäker på mitt musicerande:/ har ett riff så jaa men det går nog bra ;D;d

börjar känna mgi bättre om jag nu ens har nämt att jag känt mig lite krasslig.. kanske jag inte har eller?
men hur som helst börjar det som sagt bli bättre och hoppas att jag blir fullt frisk ..

har gjort klart min rapport igååår. sköönt som bara den :D ska fixa till det sista på skolan för har bara wordpad hemma :S
tove tittade hur lång den blev igår och den blev 4 sidor wiiiho :) plus loggboken ;D

nu ska jag kila:D heejsansvejsan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0