dagen som gör så att veckan går framåt

så var det onsdag, den dagen som gör att veckan går fort :) ska upp till malmberget kring 12 - 1 någon gång och göra lite saker innan jag ska och jobba.. ska stressa som tusan och se hur långt jag kommer så tar mamma över så jag kan springa på kurs som är ett måste.. 3 timmar trist:/

efter det blir det att fara hem och göra nytta om jag har orken dvs..
ska försöka få upp daniel om ett tag hade jag tänkt,han hade ont i ansiktet och hade fått svetsblänk tror jag det hette :/ lät inge vidare för han hade svårt att somna i natt så egentligen borde han få sova men han kan ju inte sova hela dagen innan jobbet..

nu annat tjosan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0