upg.

Slutade lite tiidigare idag. gick hem skrev engelska tills mina underbara eller vad man ska kalla de barn kom hem , alltså mina syskon men de är som mina ungar.. man kan inte koncentrera sig ett skit när de kommer, de skriker de bråkar de gör allt som går : /
Daniel ringde och hörde om jag skulle med hem så for dit. lagade korvstroganoff och ris : ) staavas de sådära förresten? haha
åt de dära sen fortsatte jag lite med engelskan dära.. kikade klart las vegas sen begav vi oss hit för daniel vill busa med lillebror. Han var tyvärr inte hemma han var hos sin far och fikade haha ; ) han fyller år idag.
Satte mig återigen och skrev engelskan och daniel spelade tims spel på datan ,
du är allt som ett barn älskling, men i like it ! ;)

så länge de inte går över styr haha ; )

De gick nån timme sen kom de hem, daniel hann precis fara så han missade dem :s
nåååväl han hinner se den dära skitungen senare; )
Dessvärre så kunde jag inte skriva något igen, blev helt okoncentrerad ;/ så får ta och göra de imorgon istället. gå upp lite tidigare.
7 dagar kvar tills inlämningen:/
I CAN MAKE IT !
- I hope.....

Nu csi tror jag det var : )
Och du hjärta , tack för att du finns och tror på mig! ; ) Love you!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0