tror ni de blev någon mat ?

Nejnej inte de. ungarna hade reedan ätit och mamma skulle väl inte äta något då eller hur det var..
Men iaf, tim började att han skulle göra chokladbollar och jag sa såklart nej haha, dumma storasyster sääg..
Han blev grinig och mamma orkade inte heller göra... men då kom mamma på , Ahaaa godis kan dom fåå , så vi for in till gällivare och köpte karameller, fy Anna , jag som tänkt vara nyttig men men när man har alla andra gottegrisar i familjen och när man själv är en så är det svåårt. Nog för att jag klarade det förut då jag skulle gå ne ri vikt men nu är  det annat för alla gnäller om att jag är så mager :/ Aldrig är dom nöööjd!

Klockan är tidigt på morgen , eller ja itne egneltigen men vi har så slöa dagar så börjar ju vid en halv tio nästan varje dag och sen ta och börja åtta på en torsdag är ju knasigt.. dessutom har vi samhälls , sen musik, musik, musik, musik, musik, heeela långa dagen , ända till fyra... hoppas vi får gå hem tidigt ändå ! ;d

aja imorgon har jag och hjärtat varit tillsammans i 2,5 år ;D Wiiiho, ska ta och laga middag idag för han skulle mest troligt jobba över imorgon för att allt måste vara klart innan han far ut stoppet eller något liknande..

Helgen i sig kan jag gissa blir dö trist, har inget att göra , men än skolarbete och kör på sööndag men de är ju ändå söööndag, en tråkig dag..

Huff babblar om en massa skit men jaa de får ni ta ; )

ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0