today

skriver engelskan i högsta hugg måste hinna klart med en iaf. blev inte att skriva något igår , man måste ju ta någon dags vila , så nu är de bråttomt. ska chansa med att ge en och se om de blir nå betyg tycker faktiskt de... sen ska jag ta och prata med rektorn om vilket datum det ska vara klart. ska se om ja kan flirta till mig lite mer tid men de är nog svårt: / en månad var ju som sagt nästan för mycket.. :S

Nutidakonst nu på morgonen.. sen blir det en lunch på 1 timme, har messa sis om vi ska gå och ta en lunch på jeanetts men verkar inte få något svar , hon kanske sover?
och sen forstätter lektionerna till 4 tror jag... Hujjaligen vad jobbigt men men . Då får man hoppas att mamma och de inte är hemma för ska skriva den hära skiten då också.. får hoppas att den blir klar idag ska göra mitt bästa..

Och du hjärtat - Jag älskar dig! ;d

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0