this is my life

Nk arbetet går åt skogen känner jag : / hittar inget att skriva om ..
har skrivit till så jag har en A4 iaf tror jag, har wordpad så de är som så tjorvigt eftersom jag kommer skriva ut de i word på skolan förhoppningsvis..

Sitter och bara sitter just nu iaf, har tagit en paus från de dära, kan inte skriva hur mycket som helst på en och samma gång för då blir jag galen och vet varken ut eller in just vid de tillfället...
blir nog att sitta med den ikväll om jag inte har något bättre för mig vilket jag tvivlar..
Kanske kika någon film ?
undra om Daniel har tid hm.., men han vill ju bara se skräckisar och de är läääskiga så jag törs inte och han vill inte se nå tjejfilm som jag haha :/
nåväl jag älskar honom för de iaf ; )

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0