solen och engelska

har skrivit engelska nyss, blev helt  slut i skallen av de. hujjalige..
Funderar på om man ska gå ut i solen och promenera de hade varit jäkligt skönt men vet inte var jag ska gååå riktigt. vill ha ett mål eller vad jag ska säga.

Igår var jag och daniel upp till dundret och knata upp för backhoppan.  Ja fy tusan, trodde jag skulle svimma, de är ju så himla höööögt kan inte förstå . Daniel stannade för att han var helt slut och jag förbannad som ett bi för jag ville upp fort så fick gå om honom.. väl uppe höll vi båda på att dö, det var hur tungt som helst att andas och de gjorde ont som tusan... stod där ett tag sen knatade vi ner igen ; )
Det var ändå riktigt skönt måste jag säga. väldigt bra träning  ;D

Nånå nu vettetusan försöka hitta någon att gå med kanske ?

Heeejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0