röd och fina

Fick mina skor idag. mamma hoppades på att hennes packet hade kommit till konsum för hon hade fått ett sms om att det kommit. var dock så mycket folk så hon sket i det.. när vi kom hem minnsan så var hängde mina skor dääär ; ) tss. då vart hon snopen för hon hoppades ju på att hon skulle få sina grejer före mina men inte de inte:d eller ja de har ju kommit samma dag men mina var ju precis utanför dörren ; )

Ska stääda här med mamma idag, ska fixa nå spel åt skitungarna så de är lugna... mamma hade två spel med sig och helt otroligt de ville spela olika. De brukar aldrig hände om det finns tåv olika saker så ska de alltid ha samma men inte den här gångne inte, en riktig överraskning faktiskt ;D

har solen i ögonen och ids inte dra ner persinerna så jag kilar ist och börjar sätta igång med städadet ett tag iaf.. måste tömma hela min soffa för den ska ut ; )
Chjooo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0