kvällen

Blev barnvakt kanske en timme igår vettetusan hur länge det var.. gick bra fårn en början de höll på med sitt och det var alldelse lugnt. men sen så gjorde jag tabben och gick ut från mitt rum och visade att jag fanns i  princip, då började de härja. eller lizzan
"Anna, anna, anna, anna , Får jag läsa hela boken för dig ?"
Hon har fått sin första läsbok i skolan.

Tim i sin tur samtidigt :
"Anna, kom då, Anna kom då"

Huff vad jobbigt .. höll på att bli galen.Lämnade lizzan i mitt rum och hon satt och läste högt dära och tim skulle ha med mig för att bygga ihop nå stridsvagnar ellernå ... i mini mini miniatur..
Till slut kom lizzan också och de var då inge tjat nå mera tills Tim kom på att han ville ha glass...
Jag sa nej såklart för de äter nog med godsaker. Men Tim vanliga kommentera :
"Jag får för mamma"
Orkar inte säga något mer för mamma får ta det när hon kommer hem för de är hennes fel att de äter så mycket. Hon säger nästan aldrig nej och om hon gör det så går hon med på de typ : Först mat , sen glassen..
Eller vad de nu kan vara....
När det var som lugnast fick jag en bild på mig och mina änglar,  (som de är trots att de är jobbiga)



Där är vi  : ) Jag ser dock ut som jag vet inte vad men låt gå ! :d

Nu göra sig redo till skolan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0