känsla

Fick en känsla igår när jag gick till skolan att Carro kommit hem. Messade henne något i stil , Godmorgon : ) Fick en sån känsla av att du har kommit hem och ska komma till mig. Gör du de ? : )
Fick ett svar att hon kommer om tre veckor osvosv och sen en liten bild på henne så jag inte saknar henne allt för mycket ; )

Satt i H huset och pratade lite, så sa jag till Tove, varför känns de som att carro ska komma genom dörren där ?
Hon jadu jag vet inte..
Tänkte för mig själv, aja inbillar mig bara....
Var i H några timmar för har lektion där i princip hela dagen..
Kl slog en halv tre kanske och jag hörde att de kom in någon , det var någon som ska vara dära men ändå inte. och jag kände henne men det var som om jag inte kunde placera vem det var.. men vem tror ni det var ?
Jo, Carro : )
jag gav ifrån mig ett regält glädjeskrik och sprang fram till henne. ÅÅÅh herregud vad de enda jag kunde säga.
Vi stod och kramades, skakade tillsammans,och nästan böla.. ingen visste vad vi skulle säga... Det var precis som en dröm haha : )
Blev sååå glad ;D

Tänk att hon är hemma, har sakna henne sååå mycket ! Så idag blir det kanske att tillbringa dagen med henne efter skolan om hon har tid : ) Jag är ju inte ensam om att vilja se henne, hennes älskling kommer först ! ;D

Måste säga att jag är lite läskig, hur kunde jag veta? Carro hade också funderat på de för de var bara hennes föräldrar som visste om det än så länge så skriver jag sådära.
men för mig var hon verkligen hemma ingen annanstans  :d

Nu har jag skrivit engelska ett tag, sitter och klurar på ett ord som jag ska fråga någon om sen :D ska fasen göra en bokrecention iaf :d

Pusspuss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0