känner mig stressad

kände mig otroligt sjuk imorse, hade sån huvudvärk, precis som om jag vore bakis ellernått:S
den satt tusan i hur länge som helst, tog alvedon och sov i en timme men den vägrade försvinna:S

Var hos sjukgymnasten på eftermiddagen. Gjorde några övningar och sen körde han med sån dära ultraljud eller vad han kallade, nå elstötar i höften, var riktigt skönt fakitkst ;) höll på att somna..
kom hem satte mig framför datan om vanligt med engelskan. Känns osm att jag tjatar om den men de är nästan de enda jag gör. Känner mig grymt stressad med den trots att de inte är mycket kvar nu ... har hunnit med ganska mycket. Diggar mig själv :D men ska inte ta ngt i förskott nu för de kanske skiter sig men de ska de tusan inte göra, har gett mig fan på det hära nu !

Ikväll blir det massage för min del ; ) skööönt :d mamma ska ge mig.. de behövs nu när jag är så stressad så jag får slappna av lite; )

Nu blanda juice ! :D
Tjoho


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0