Inget måste

har piano nu på morgonen men lektionerna efter behöver vi inte gå på ... naturkunskapen eget arbete och psykologin de samma så jaa ondöödigt att vakna för 20min lektion men sånt är livet.. tänkte väl iofs knata mot naturkunskapen och se om vi verkligen inte behöver vara där för jag har inte hört något om det inte heller tove , och hon brukar ha ööra att höra ; )
Men spelar inte så stor roll har ju ändå varit tvungen att kila dit för pianot och sedan så har jag mitt påbörjade arbete på datan dära har glömt att skicka över det så jag kan göra det hemma sååå jaa men men

Efter jag varit dära blir det att fara på dollar med mli , hon skull handla något tror jag , tar mig mest troligt en promenad om jag orkar då och det beror ju på om hon kommit upp vid en 10  :p
de har hon nog får jag hoppas:P eller kanske det blir vi halv 11 ....
Vilket som : P

Kvällen har ingeting planerat , vettetusan vad man ska göra faktiskt...
Carro kom hem ! haha ; )
Miss you !

Byyye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0