igår

Daniel kom förbi. vi kikade film osådära fast såg ett tag sen gick vi och la oss :D blev en tidig kväll ändå eller ja vid en 12 kanske men mamma och dem for inte fören vid en halv elva så..
Barnen sov som små änglar , var inge problem alls. Tim brukar vakna av att han har ont i benen så de kan vara lite grin ibland men inte igår kväll inte som tur var  : )

For hem till Daniel på dagen, såg resten av filmen ; ) den var faktiskt bra , minns inte vad den hette just nu men de kanske kommer haha;)
var på tipsta en sväng och kikade lite, var otroligt kallt idag också måste jag säga, blåste som bara den: /
For hem , lizett och tim satt och ritade så daniel slog sig ner och gjorde desamma , han gjorde ett hus i 3D var faktiskt fränt ;)
Efter ett tag satte slog jag mig ner jag med; ) var faktiskt roligt att rita, man blev som ett barn igen haha;D
Men de måste man ju också få ibland : )

Nu tv:n ; )
Pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0