idol

satt just och funderade när jag läste en artikel om idol juryns beslut om alexander som var så otroligt duktig ,och hans personlighet , ojoj helt underbar  : ) , hur han kunde åka ut..
De var tvungen att välja , 8 killar och 8 tjejer. de är ju sjukt, av 30 st ska de dra ner till 16 st . det är ju iofs klart man måste ju dra ner hela tiden och kika vilka som kan bli idoler , men att de är 8 av varje är konstigt. det borde vara 16 helt oberonde av könet. kanske en 11 killar och 7 tjejer. för det kanske är så att någon kille har bättre talang än en tjej och klart att han ska får forstätta då inte hon, eller jag tycker iaf att de är en självklarhet .
Det jag vill ha sagt är att de kan gå miste om någon som verkligen är en stjärna för att de har det på de här sättet.
Om jag hade varit med och bestämt hade jag strävat efter det här , men nu är jag tyvärr inte med i de så...

aja kvällen vet jag inte riktigt hur den ser ut , kanske skola , kanske bara mysa eller umgås med vänner : )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0