Godsaker

Har försökt med samma löfte som Tove , bara äta godsaker på helgerna, men tusan det går ju inte:S Sötsugen tränger sig in hela tiden och de är svårt att hålla emot..
Känner mig så dålig när jag inte klarar av det men de är ju såååååååå gott! kan inte förstå , det är verkligen som gift..
Sitter just nu och äter en mars, tänkte stå emot var så sugen igår också men så kom Tove idag och sa idag har jag med mig en mars och då var det kört var tvungen haha : ) De går inte så bra för henne heller , men de går då mycket mycket bättre än för mig måste jag sääga..
Men snart går jag väl bort dne hoppas jag får sån ångest när jag bara proppar i mig.
- Tänker inte bli tjock igen , aldrig!!

Om någon har nå förslag om hur jag ska få bort suget så säg till : )

Och förresten, hur tusan hittar man andra bloggar här på bloggen ? :s
Massa kommenterar mina inlägg men vet inte hur tusan jag kan göra det med andra och läsa dem dessutom ... ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0