5

Femte gången jag är på dollar tror jag , de är alltid något man missat när man varit för något är nytt hela tiden : )
For dig med Emelie, hon shoppade en massa roligt och jag köpte en ansiktsmask eller ja hon pejjade; )
Knatade hem till henne sen begav vi oss mot stan, kikade lite grann , var på banken och så..
Emelie hittade en tröja som var skit snygg , hade velat ha en men har inge pengar nu efter utlandsresan :S
Fast reesan var värt den tröjan : )
Köpte oss en glass och åt den i regnet , myyysigt  : /
Gick till hem till Emelie satte oss dära och gjorde inte nå speciellt, satt bara, kikade igenom min engelska och sen ringde min kära far och behövde ha mat , han var så "sjuk" sa han haha :d var nog mest bakis sjukan eller något i den stilen..
knatade iväg och köpte hamburgare åt honom .När jag väl kom dit gick jag och handlade så han skulle ha någon mat hemma, han hade ju bara ett jäkla smörpaket, så gjorde de sen kilade jag till Emelie igen..
Satte ansiktsmasken , hah fy hur vi såg ut.. jag var knallgrön i ansiktet och emelie var jaa vad ska man säääga, vit och lila.. hon köpte nån special mask, en typ våtservett som var som ett ansikte haha :d svin frän men satt dock inte kvar av sig själv hela tiden...
Började bli trött sådära vid en nio huffaligen , höll på att somna där ett tag..
Ringde min underbaraste och han var på g .
Kom hem tände alla lampor  ( är mörkrädd och mamma är inte hemma ) :/:s , så tände överallt och satte mig hära trots att jag är trött.. så ologiskt men jaa tråkigt att sova ensam :(

Nu kila härifrån iaf !
Seyaa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0