Sommarväder

Nu har sommaren verkligen satt fart, hoppas de håller i sig nu också.. ska äta lite frukost sen beger jag mig på en promenad mot gällivare tror jag : ) tänkte man skulle bli lite brun medans man fick motion men mest av allt hade velat lägga mig ner och sola men de är ju inte så populärt , blir väl ännu sjukare då.

upg.
hann inte långt, satte mig här igen och så ringde mela och frågade om jag skulle med till gyljen och klart jag skulle de , en liten resa säger man aldrig nej till  :) saatt i hennes varma bil i 1½ timme sen var vi framme, la oss ner och solade nästan på en gång, de hade 30 grader dääär, fy fan vad varmt det var... tog oss två dopp också sen var vi även ute med båten en sväng.. har bränt mig regält på ena armen,är lite smått varmt men äääeh de får jag ta...
Väl hemma igen for vi till daniel och kikade frusna män men jaa men iblandhörde man inte ett smack och undra vad det berodde på, jag var inte de minsta glad :/
Nu ska jag kika igenom min sångläxa, och sen kanske prompa får se om jag nu inte blir för lat

ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0