Sommarlov

Ja nu var det sommarlov, men känns tyvärr inte som de: /
Avslutningen gick väldigt bra måste jag sääga, var lite nervös men de när man väl stog uppe på scenen försvann det lite; )
jadu, ni är nog fundersam vem låten var tillägnad till men de tänker jag inte avslöööja; ) tss, nä men de jag kan säga är att jag inte var inblandad i de desto mer sjöng bara den för att den är sååååå fin ! :D
Nu har mina tjejer nästan gått ut, bara utsparken kvar ; ) ska dit och kika när de springer ut.. ge mela en liten present , carro får vänta till kvällen :D

Käkade en tååårtbit på de hela nyss, sommarlovs tårta eller vad man ska sääga, i år hade vi en för att min lillasyster gick ut 6 års ; ) Nåå hon är så söööt, hann inte gå på hennes avslutning så hon hade en egen show för mig hära :D sjöööng en jätte fin låt + att den blir så vacker när hon ska sjunga, Min sööt tjej trots att hon är en av de jobbigaste ungarna ;D
Aja.. Till de jag känner , GRATTIS TILL STUDENTEN ;) och lycka till där ute!

Nästa år är det vår tur, wiiho!

Jusja glömde  , LYCKA TILL SIS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0