promenix

Vaknade av telefonen imorse , de var sis som ringde och frågade varför jag inte var vaken . Vi skulle nämligen promenera ring 9  , halv 10 men jag vaknade inte av min klocka, faktiskt lite ovanligt men...
Hoppade i kläderna och så var jag påväg ner mot henne , min kropp var inte alls igång, benen ville knappt framåt och resten av kroppen var som en stor degklump kändes de som , så de blev bara en kortis till malmsta och tillbaka...
När jag kom hem tog jag och gjorde en rejäl frukost , grahamsgröt och rostmacka :D muums ;D
Snart ska vi åka iväg till stan så att erika får ta ett kort till körkoret : ) Undra hur de kommer bli haha,  hon ska ju ha det iaf en 10 år framöver så : )


Nä nu måste jag kila , sis skickade ett mess att hon rä här snart
Yjaao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0