ooohja

det blev kiruna, med emelie och martin :D var inte dära länge för de var så jävla dött utanför festivalen , eller dött och dött inte lika mycket som tidigare åår. Emelie blev kvar dära med nå vänner så vi for hem efter kanske 1 timme.. Åter hemma i stan så for jag raka vägen till min man.. han har fått jobba hela helgen så jag passade på att fara dit medans både han och jag vara vaken. satt och kikade tv en stund och sedan begav vi oss för att sova.... vaknade upp kl 9 imorse av att hans telefon höll på att ge mig hjärtinfarkt :S den låter så förjävligt att jag trodde jag skulle dö... när han väl var uppe kunde jag somna om : ) stackarn som måste jobba... jag snosade iaf på till en 12 någon gång, satte mig och kika tv , satte mig på datorn och sedan promenerade jag hemåt, carro kom och mötte mig så det blev inte så långtråkigt att gå längstbort från gällivare till högst upp i mbgt :S lång väg att gåå men det var otroligt skööönt och med sällskapet gick allt bra :D
sitter här nu , var bara någon minut sen jag kom igenom dörren, ska hoppa i duschen sen får man se vad man hittar på när det är såpass varmt, kanske åka och köpa en glass ? hm något att fundera på :D


Älskar dig hjärtat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0