my day

vaknade upp av att sis kom hit och väckte mig, vi satt här ett tag sen bar det iväg på hyss , haha nä for och delade ut kometen till en port som var låst igår osådära ... åter hemma kom jag på att jag vill röra lite på fläsket som bliviti när mina muskler försvunnit , for och träna i 1½ timme skönt som tusan var det: d kom hem käka lite, satt hära med mor min och sen bar de iväg till gällivare för att hämta min fars post , men icke sa nicke ingen post fanns de :s de påstod att ngn hämtat den eller att den var kvar i byn, nånå pappa fixade nog de dära sen när han kom hem :d
kvällen har varit jaa vad ska man säääga haha, tröttsam , har inte haft ngt att göra, har suttit hos sis och bara suttit. kikade lite på den dära motor ngt showen som var i mbgt, var ju bra när man såg fårn hennes balkong: d har även käka taaacoS:D

Är som sugen på ngt att äta nu hmm,, får se om jag tar ngt;D
kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0