Marknad

så var det sommarmarknad :P den blir bara sämre och sämre tyvärr, lääängtade till mina nougat med lakrits men neej inte fanns dem , inte i ett enda stånd som det fanns nougat i , fast dem var ju inte så många:S
köpte mig lite iaf, de var tusan itne så gott :S haha kanske ska på bio ikväll får se om jag har pengar till det men jag tvivlar ju :S

haha nu annat,, fasen vad jag klagar haha ;D


upg.


Funderar på hur jag ska göra , hm... väntar på att emil ska ringa förom han bestämt sig om han ska till kiruna eller inte, isf skippar jag filmen och följer med men de går som segt, måste veta innan sex iaf..

kikar lite utlandsresor är grymt sugen på att åka :D men vem ska man åka med ? tänkte ta och åka i augusti isf om någon ska med mig dvs:D
ska höra med carro om hon ännu vill haka på , hon kanske inte kan när hon ska flytta och allt kan ju bli taight om pengar då..

nu bara vänta ...


Kommentarer
Tessi

åhhh :P fan vad roligt med marknad :P vill också

2008-06-27 @ 14:56:20
URL: http://tessiilie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0