jaa

att man alltid sitter här , de är underligt vad är det egentligen som lockar en till datorn ?
just nu vet jag de iaf, håller på att kika utlandsresor , jag och daniel ska åka iväg två veckor om vi hittar ngn i vettigt pris : ) skööönt ska det bli, de enda problemet egentlgien är att de knappt finns några resor från lule , så man måste ta sig till sthlm och de kostar ju de med:s tusan , dekommer kännas i böörsen efter lönen :S som tur är har jag ju kometen också men tyvärr så har ju de också sommarstängt så får ju inte lika mkt som jag har annars den hära månaden... nånå få leva jävligt snålt och flirta lite med de nära och kära :D
hahaa..
idag fyller både min farmor och morbror år, ska och fira farmor senare på dagen, jag och min syster tänkte åka till byn :D morbror kan vi tyvärr inte fira frö han bor i gävle men man kan ju alltid ringa eller messa :d
nu väääcka mela tror jag , vi ska prompa :d


Kommentarer
Linnéa G.K

HA en bra dag! :)

2008-06-30 @ 10:48:37
URL: http://lgk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0