idag är det en klagodag..

For på bion ändå ,tyckte den var skit bra faktiskt :D
Kommer hem har inget att göra som vanligt, ringer mela de ska till öltältet, messar tove även hon ska dit och här sitter jag som inte är fyllda 18 ännu och bara jaa sitter... jag inte tyckt att det ärmngt speciellt med att bli 18 , de enda är för körkortet men nu när det är sommar så hade jag velat vara de... känns så irriterande att inte kunna följa med hur mkr man än vill, nää annapanna får vänta i 8 månader till :S ibland önskar jag att jag inte fått gå upp en klass för då hade de inte varit såhära men om man ser det från andra sidan så hade jag aldrig haft mina underbara vänner så de är ju negativ men åååååååååh att sitta hära ensam blääääää säger jag bara om det!

nä nu ska jag återgå till det vanliga, tv :S
hoppas ni får det kul och ha kul för mig med för de kommer inte jag ha :S : )

uuuesh är så jäääääääävla less! ALLLTID när det passar dig !!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0