Hemma

Kom hem för en timme sen kanske eller nja 1½ kanske men men .. satte mig ner och fika med sis henka och mamma , sedan färga håret : )
Helgen har varit rätt så stressig men jag har faktiskt inte gjort så mycket är jäklar för klen, kändes dumt att bara stå men men inget att göra åt nu iaf, får börja träna i sommar igen  : )
Nu vettetusan vad jag ska göra, hade behövt sätta mig med pianoläxan men funderar på om jag gör rätt när jag transponerar låten :s aja får se kanske kanske inte, gör en iaf så får jag höra med honom sen ..
har matteprov imorgon också , måste sätta mig med den innan jag ska kila till sängs iaf så jag klarar det..


Love you!

Tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0