Första dagen på sommarlovet

Igår var ju iofs det men om man ser det som en hel dag så är det ju idag, men solen har ännu inte tittat fram:s hur kommer dne här jäkla sommaren se ut ? undrar ju ,, men säkert är det sol när jag ska jobba som är andra perioden men vi ska väl vara ute ganska mycket så man får ju hoppas att det är det ändå. ..
Idag tänkte jag fara och ta min spruta men får inte tag på min mor tyvärr :s får väl vänta tills imorgon eller senare då : )
Hörde med tove i måndags tror jag det var, om vi skulle fara och fika idag, ska väl ta och ringa henne om det blir lite finare väder, de är ju som mysigare att fara om de är värme ute....
Har börjat städa mitt rum, det var ett tag sen sist:S men nu jäääklar har jag kommit igång lite iaaaaf ;)
Nu fortsätta och ringa mamma : )

Ha de bra !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0