Byn

Har varit i farten hela dagen , åkte till byn med min far som sagt .. vi städade i flera timmar, huffa så trist... fick övningsköra en bit efter fammos väg men de gick ju som de gick haha,... eller egentligen gick det bra men det var en jäkla diesel bil och växellådan var seg som *** ! , blev nästan arg , och pappa blev arg , för han ansåg attjag inte kunde eller något . men jaa det är knepigt för med mamma går det hur bra som helst : /
Kom nyss ur duschen , ska och träffa mela sen tror jag : ) hon frågade om vi skulle hitta på något och de säger jag inte nej till ; )
Imorgon blir det nog att fara och träna tänkte jag , sedan färga sis hååår . ska även prompa på morgonen ...
vill också färga mitt hår men har varken pengar eller hel brunt hår så de kommer se fläängt ut om jag sätter slingor hur som helst. ska försöka få ut de lila ur håret så jag kan ta mig råd att färga mitt hååår. men de kommer nog bli svårt, har knuggat som bara tusan de senaste daagarna faktiskt , nånå om inte annat får jag väl flirta med någon så de kan låna mig pengar så jag bleker bort skiten....
Nu ska jag ta och jaa vettetusan vad man ska gööra , iofs vänta påa tt mela hör av sig om nu inte jag hinner före; d

/Anna


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0