Björnis

Var upp på björnis idag och hjälpte till att fixa lite inför balen , inte för att jag kunde göra så mycket men , har vaknat kring 6 för de och var där från sju till en nio någon gång , sen kila mot skolan , har haft musik i en och en halv timme så nu sitter jag här och ska snart kila i duschen..
Ikväll blir det att kika på Mela och Carro när de går bal , samt Tove och Emelie , fast de tar ju inte studenten :D
Alla kommer nog vara jätte fina :d hade jäklar också velat gå men man får bara göra de ålder säger tyvärr..
Snart är det skolavslutning, känns inte alls som de faktiskt, blir att sjunga lite grann, känns tusan lite pirrigt, jag menar 1000 pers, voivoi de blir iaf den största spelningen för mig hittills...

Aja nu äta lite (ändrade planer, tar duschen sen )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0