barnen

Barnen har kommit hit efter att ha varit hos sin pappa en vecka, det är alltid lika roligt när de kommer men någon min senare önskar man att de far igen, de skriker, slåss eller vad de nu kan hitta på hela tiden, de är tusan aldrig lugnt...
Tim satte sig och spelade på mitt piano där ett tag, gick dit och slog av det för de är så himla irriterande att höra "bank, bank, bank" på tangenterna hela tiden.. ni tror inte han slog igång den igen ? !
Jo såklart, vi höll på så i evigheter , av på , av på , av på , osv.. tillslut blev jag arg och försökte lyfta bort honom men då slog han till mig med knytnäve :S  Jäkla unge säger jag bara!

har nyss varit och handlat lite mat till imorgon,  jag och daniel ska äta lite go mat och sedan hitta på något ;D
vad myyysigt , hoppas jäklar han hjälper att laga maten annars får jag frispel !

Väntar på att mela ska höra av sig, men får inge svar på mitt mess :S hon sover väl kanske...
Ska kanske fara och äta en glass med emil sen men han lät väl glömma bort mig :S för han håller på att skruva i bilen nu och daniel for precis dit för att kika något på fäljen eller vad de nu var , fattar ju inte sånt dääära ...

aja kanske inte skriver imorgon så

Glaaaaa´a midsommar allesammans!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0