_:

jäklar vad jag blivit allergisk , är som jag har fått en förkylning men de måste nog vara när allt slåt ut nu , menja hoppas de bara är bra tills nästan vecka då skolavslutningen är : ) har varit med melas hundar till veterinären idag , hon var med förstårs då , wille fick en spruta och Indra skulle kika sina små öron ,stackarna, men det var ett ställe jag inte tålde haha, som sagt har blivit väldigt allergisk nu och med lite hundhår på de hela blev allt mycket bättre, eller inte :S Nånå vad gör man inte för mela och hundarna : )
Kom nyss innanför dörren efter att ha dela ut kometen, varmt som bara den var det så mamma fick komma med shorts sen så hjälpte hon och sis mig med nått hus sådära...
Funderade på att ta och köpa mig en glass men daniel var inte pigg på det, och carro var i kullen så de sket ju sig.. fast ja ska ringa melisen och fråga; ) mumma... kanske ska klippa mig idag också får som se hur de blir, hade varit skönt och klippa till de lite, är som tråkigt hahaha...

Förresten några förslag på en studentpresent till mela ? *Komentera ett litet förslag

Aja Tjaaoo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0